Handelsbanken

Handelsbanken:

“STØRRE FLEKSIBILITET, MER KONTROLL OG INNSIKT SOM LØFTER MARKEDSARBEIDET MED NUROFY-TEKNOLOGIEN”

Handelsbanken har valgt Nurofy som partner og samarbeidet kombinerer bankens sterke posisjon i næringslivet med Nurofy-teknologien. Det gir bedrifter økt synlighet, målrettet kommunikasjon og løsninger som bidrar til vekst.

Som en av Nordens største banker, etablert i 1871, er Handelsbanken kjent for lokal tilstedeværelse, personlig rådgivning og langsiktige kundeforhold. Vi er stolte over at en aktør med denne tyngden har valgt Nurofy som samarbeidspartner.

I den anledning har vi stilt Markedsjef, Silje Bjerknes Løken, noen spørsmål. Hun deler sine erfaringer og refleksjoner rundt samarbeidet under:

Hva var bakgrunnen for at Handelsbanken valgte å inngå et samarbeid med Nurofy? 

Markedssjef Handelsbanken, Silje Bjerknes Løken.

              Vi ønsket å teste en plattform som kunne gi oss større fleksibilitet og kontroll i arbeidet med digitale kampanjer. Nurofys teknologi gjør det enklere å sette opp, justere og optimalisere annonser på en smidig måte, og gir oss verdifull innsikt som styrker arbeidet i markedsavdelingen.



Hvordan har forløpet frem mot samarbeidet vært, og hvilke vurderinger lå til grunn?


Vi hadde et tydelig mål om å utforske teknologi som kan effektivisere kampanjeprosesser og gi raskere responstid. Nurofys løsning utmerket seg som brukervennlig og intuitiv, samtidig som teamet bak har vist høy grad av service, fleksibilitet og løsningsorientering. Det gjorde det trygt å teste ut plattformen og hente læring underveis.

Hvordan jobber en av Skandinavias mest anerkjente banker når de tar i bruk ny teknologi for å kommunisere smartere med markedet?

I markedsavdelingen jobber vi strukturert når vi tester nye løsninger: vi starter i liten skala, evaluerer effekten og bygger videre på det som gir verdi. Med Nurofy har vi fått en teknologi som gir oss både økt tempo og bedre treffsikkerhet i kampanjearbeidet, samtidig som vi styrker vår interne kompetanse på digitale kanaler.


Lars Mossige Øverland, Partner og Chief Commercial Officer i Nurofy legger til:

“Hele teamet i Nurofy er stolte over at en så anerkjent og betydelig aktør som Handelsbanken har valgt å ta i bruk vår teknologi. Prosessen har vært profesjonell fra første dag, og har utfordret oss til å løfte vårt eget nivå ytterligere, noe som har gjort oss enda mer skjerpet og profesjonelle. Det er både inspirerende og viktig at en ledende bank satser på norsk, innovativ teknologi. Vi ser frem til samarbeidet med Silje og teamet”

Next
Next

Frithjof E. Rasmussen