Handelsbanken
Handelsbanken:
“STØRRE FLEKSIBILITET, MER KONTROLL OG INNSIKT SOM LØFTER MARKEDSARBEIDET MED NUROFY-TEKNOLOGIEN”
Handelsbanken har valgt Nurofy som partner og samarbeidet kombinerer bankens sterke posisjon i næringslivet med Nurofy-teknologien. Det gir bedrifter økt synlighet, målrettet kommunikasjon og løsninger som bidrar til vekst.
Som en av Nordens største banker, etablert i 1871, er Handelsbanken kjent for lokal tilstedeværelse, personlig rådgivning og langsiktige kundeforhold. Vi er stolte over at en aktør med denne tyngden har valgt Nurofy som samarbeidspartner.
I den anledning har vi stilt Markedsjef, Silje Bjerknes Løken, noen spørsmål. Hun deler sine erfaringer og refleksjoner rundt samarbeidet under:
Hva var bakgrunnen for at Handelsbanken valgte å inngå et samarbeid med Nurofy?
Markedssjef Handelsbanken, Silje Bjerknes Løken.
Vi ønsket å teste en plattform som kunne gi oss større fleksibilitet og kontroll i arbeidet med digitale kampanjer. Nurofys teknologi gjør det enklere å sette opp, justere og optimalisere annonser på en smidig måte, og gir oss verdifull innsikt som styrker arbeidet i markedsavdelingen.