Marcus Wangsholm Marcus Wangsholm

Extra Leker

Extra Leker: “NUROFY-TEKNOLOGIEN GJØR AT JEG KAN STYRE KAMPANJENE UTEN EKSTERN HÅNDTERING”

Read More
Marcus Wangsholm Marcus Wangsholm

Abelia

Abelia: “VI VIL ANBEFALE ALLE AKTØRER I NÆRINGSLIVET Å TESTE NUROFY”

Read More
Marcus Wangsholm Marcus Wangsholm

Handelsbanken

Handelsbanken: “STØRRE FLEKSIBILITET, MER KONTROLL OG INNSIKT SOM LØFTER MARKEDSARBEIDET MED NUROFY-TEKNOLOGIEN”

Read More
Marcus Wangsholm Marcus Wangsholm

Frithjof E. Rasmussen

Frithjof E. Rasmussen: “DIGITAL ANNONSERING ENKLERE OG MER EFFEKTIVT, SPESIELT I SVERIGE OG DANMARK”

Read More
Marcus Wangsholm Marcus Wangsholm

PHM Norge

PHM GROUP: “VI NÅR UT BREDT OG TREFFER MÅLGRUPPEN DER DE ALLEREDE ER”

Read More
Marcus Wangsholm Marcus Wangsholm

Igland Garasjen

Igland Garasjen: “VI KAN SETTE OPP MÅLRETTEDE KAMPANJER PÅ SVÆRT KORT TID”

Read More
Marcus Wangsholm Marcus Wangsholm

Sunkost

Sunkost: “HIGH-PERFORMING RESULTS WITH SIGNIFICANT TRAFFIC AND CTR TO SUNKOST.NO

Read More
Marcus Wangsholm Marcus Wangsholm

Axima

Axima: “WE CAN LAUNCH A CAMPAIGN IN NO TIME“

Read More
Marcus Wangsholm Marcus Wangsholm

Sulland

SULLAND SATSER PÅ NUROFY TEKNOLOGIEN - INNGÅR FAST AVTALE

Read More
Martin Berntsen Martin Berntsen

Thune

Thune inngår fast avtale med Nurofy-teknologien

Read More
Martin Berntsen Martin Berntsen

Aschehoug

- Nurofy gir oss full kontroll over nettavisannonseringen vår. I vår bransje skjer ting fort, og det å da raskt kunne få annonseringen ut er helt essensielt.

Read More
Martin Berntsen Martin Berntsen

Strai

- Systemet er enkelt og oversiktlig å bruke. Den største fordelen er at vi selv kan ha full kontroll på annonseringen.

Read More
Martin Berntsen Martin Berntsen

Jobzone

– Vi har opplevd gode resultater siden dag 1

Read More
Martin Berntsen Martin Berntsen

Deloitte

«Etter å ha testet løsningen til Nurofy i noen pilotprosjekter er vi imponert! De forenkler virkelig måten vi kjøper digitale annonser i nettaviser på, og har samtidig levert veldig gode resultater for oss. Vi gleder oss til fortsettelsen», sier Øystein Ingdahl, Nordisk CMO i Deloitte.

Read More
Martin Berntsen Martin Berntsen

Nordlo

– Plattformen hjelper oss med å effektivisere annonseringen vår ettersom den er svært intuitiv og enkel å bruke, sier Peterson-Ullstrand.

Read More
Martin Berntsen Martin Berntsen

Harila

Harila styrker sin posisjon med Nurofy-teknologien

Read More
Martin Berntsen Martin Berntsen

Daikin

Nurofy gir bedre oversikt, og gir annonsøren stor fleksibilitet til å endre kampanjer etter eget behov


Read More
Martin Berntsen Martin Berntsen

Baker Brun

Baker Brun har blitt trygg på annonsering i nettavis: – Nå har vi kontroll!


Read More
Martin Berntsen Martin Berntsen

Fløyen

- Vi tilbyr så utrolig mye forskjellig. Med Nurofy sine løsninger så bruker vi mye mindre tid på annonsering i flere nettaviser, og kan raskt nå til nye publikummere på i de nettavisene vi ønsker, sier Norheim

Read More