Abelia
ABELIA:
“VI VIL ANBEFALE ALLE AKTØRER I NÆRINGSLIVET Å TESTE NUROFY”.
Abelia er foreningen i NHO som samler Norges kunnskaps- og teknologivirksomheter, og jobber for et mer innovativt og konkurransedyktig næringsliv. For å nå ut med budskapet til flere av sine medlemmer, rekruttere flere medlemmer og styrke kommunikasjonen om viktige temaer som cyberangrep, har rådgiver og digital markedsfører i Abelia, Adrian Høglund, valgt vår teknologi som sin annonsepartner.
Rådgiver og Digital Markedsfører, Adrian Høglund.
Adrian Høglund forteller:
Nurofy har, med sitt gode servicetilbud og sine avanserte målrettingskapabiliteter, gjort det mulig for oss i Abelia å treffe målgrupper vi ikke tidligere kunne treffe, og på den måten gjort at vi kan nå ut til våre medlemmer i større grad enn før. Jeg vil anbefale alle aktører i næringslivet å teste Nurofy.
Han legger til:
Nurofy har gitt oss et ekstra verktøy i verktøykassa som lar oss nå våre medlemmer. De fungerer også som en ekstra medarbeider når vi ikke har kapasitet til å produsere innhold selv.
Om verdien av teknologien sier Adrian videre:
De har gjort spekteret av digitale målrettingsmuligheter større.
Teknologien har utelukkende over all forventning. De er serviceinnstilte, gir det lille ekstra til enhver tid og er ekstremt imøtekommende. Jeg opplever ikke et ubehagelig salgstrykk, men heller en vennlig assistent som hjelper oss å gjøre en bedre jobb når vi trenger støtte.