Axima

Axima: “Vi kan sette i gang en kampanje øyeblikkelig!”

Axima var blant de første selskapene som tok i bruk vår teknologi på det svenske markedet.

Vi var glade for å se hvor sømløst de integrerte og utnyttet teknologien, noe som gjenspeilet de positive erfaringene vi har hatt med våre kunder i Norge. Over tid har samarbeidet vårt blitt sterkere, og vi er takknemlige for muligheten til å jobbe direkte med dem og motta deres verdifulle tilbakemeldinger.

Hva er det med Nurofy-teknologien som gjør at Axima har valgt å knytte nettavisbudsjettene til den?

Markedskoordinator Axima,
Lina Tengström.

For oss har det vært avgjørende å kunne booke digitale annonser selv på en så enkel og effektiv måte som mulig, uten å måtte kontakte flere annonseforhandlere. Våre anlegg er spredt over et stort geografisk område, så dette sparer oss for mye tid.



Hvordan opplever dere Nurofy, og hvilken rolle spiller teknologien inn i deres arbeidshverdag?


Nurofy har gjort det mulig for oss å annonsere i dags- og kveldspressen mye raskere ved at vi selv kan styre hvor, når og hvordan annonsen skal vises. Det passer oss veldig godt at vi kan definere målgruppen og bruke skreddersydde data for å nå våre ulike spesifikke kundegrupper. Vi kan få en kampanje i gang på nulltid og lære mer om kundene våre — hvilke aviser og plattformer de bruker.


Hva gjør annonsering på nettaviser til en viktig brikke i markedsstrategien til Axima?

Dette gjør at vi kan nå kundene våre gjennom kanaler hvor vi normalt ikke er synlige, og vi føler at vi bruker budsjettet vårt på en god og målbar måte.

Hva har vært din erfaring med menneskene bak Nurofy?

De er raske, hyggelige og svarer på alle våre spørsmål!

Next
Next

Sulland