Sunkost
Sunkost: “Svært god effekt med mye trafikk til sunkost.no og høy CTR”
Som en av Norges største og mest etablerte helsekostkjeder har Sunkost vist et sterkt engasjement for nytenkning og digital tilstedeværelse. De har vært tidlig ute med å ta i bruk vår teknologi og er blant de mest fremoverlente aktørene vi samarbeider med i det norske markedet.
Samarbeidet startet med både en konverteringskampanje og en lanseringskampanje, og har siden utviklet seg godt videre. For tiden jobber vi med et spennende prosjekt knyttet til en kjent profil.
Det er inspirerende å følge hvordan Sunkost bruker teknologien strategisk og målrettet. En ekstra takk til Live Kjenner, markedsdirektør i Sunkost, som har vært en sentral drivkraft. Vi tok en prat med henne om samarbeidet – les svarene hennes nedenfor.
Hvordan har dere tatt i bruk Nurofy-teknologien i deres annonsering?
Markedsdirektør Sunkost,
Live Kjenner.
Vi har testet ulike typer kampanjer, både merkevarebyggende og salgsutløsende, til å drive trafikk til sunkost.no
Nurofy-teknologien har bidratt til svært effektive annonsekjøp – noe som er svært viktig for oss for å få maksimal verdi ut av annonsebudsjettet vårt.
Hva var de viktigste faktorene som gjorde at Sunkost valgte å samarbeide med Nurofy?
Først og fremst fordi vi var nysgjerrige på AI og ønsket å komme i gang med mer effektiv og moderne teknologi.
Nurofy benytter AI på flere områder for å sikre mest mulig effektive annonsekjøp og identifisere den beste prisen for å treffe våre målgrupper. For Sunkost innebærer dette en optimalisert prosess der vi får maksimal verdi ut av annonsebudsjettet vårt.
Videre valgte Sunkost å samarbeide med Nurofy da vi synes det var spennende å teste med et nytt og fremoverlent norsk selskap.
Hvordan vil dere oppsummere effekten og resultatene dere har sett som følge av kampanjene kjørt gjennom Nurofy?
Svært god effekt med mye trafikk til sunkost.no og høy CTR, spesielt på konverteringskampanjene med videoanimasjoner.
Vil også legge til at teamet i Nurofy har vært svært, svært behjelpelige, lettbeinte og løsningsorienterte – en fryd å samarbeide med!
Vil dere anbefale Nurofy til andre virksomheter, og hva mener dere i så fall er de største fordelene med teknologien?
Så absolutt! Teknologien sikrer at vi kun investerer i eksponeringer som treffer riktig publikum, dvs svært effektive annonsekjøp.
“Det har vært både inspirerende og gledelig for oss i Nurofy å ønske Sunkost velkommen som bruker av vår teknologi. Under ledelse av markedsdirektør Live Kjenner har Sunkost fra første dag utvist en sjelden evne til å utnytte teknologien muligheter på en strategisk og kreativ måte.
Sunkost har vært fremoverlente i sin tilnærming til målgruppeinnsikt, avisvalg og internasjonal annonsering – alt med tydelig forankring i å styrke synlighet og trafikk til sine butikker og tjenester. Vi er imponerte over hvordan Sunkost tar i bruk teknologien, og vi ser med stor entusiasme frem til det videre samarbeidet fremover.” sier Partner & CCO Lars Mossige Øverland.