Aldri før har det vært enklere å annonsere i norske og internasjonale nettaviser

Nurofy Marketing Platform er for alle som enkelt ønsker å annonsere på nettaviser uavhengig om du er en stor eller mindre bedrift, men at du kan gjøre det selv og få innsikt øyeblikkelig.

«Jeg har jobbet med annonsering på nettaviser siden 2012, men jeg har aldri opplevd den positive responsen annonsørene får når de ser plattformen.» sier produkteier av plattformen og medeier av Nurofy Karl Espen Iversen.

Grunnen til den positive responsen er hvor enkelt det faktisk er å annonsere på nettaviser, og når man i tillegg har kvalitet ved at man annonserer hos redaktørstyrte medier. Dermed sikrer vi at merkevaren til annonsørene ikke havner på nettsteder man ikke ønsker. Et annet element er at annonsørene kan velge hvilket publikum de ønsker å vise annonsen til, selvfølgelig med den beste dataen for å sikre kvalitet for annonsørene. 

«Vi ønsker at annonsørene kan bygge egne bannere/materiell i plattformen, selvfølgelig med høyest mulig kvalitet.» sier Joachim Tvedt – hovedeier av Nurofy.

Plattformen bruker i dag teknologi som gjør at du som annonsør aldri mer trenger å tenke på hvor stor en fil er. Det man skal tenke på er å bruke det beste bilde med den høyeste oppløsningen. Teknologien løser resten for å sikre at nettstedene som du skal annonsere i har høy hastighet/performance. Å bygge budskapet sitt er noe som man gjør i plattformen. 

Vi i Nurofy er opptatt av å bruke teknologi som sparer miljøet.» Det gjør vi!» sier Lars Erik Ørgersen COO og medeier i Nurofy.

Teknologien som vi bruker i plattformen, gjør at man bruker mindre datakraft når man skal vise frem budskapet sitt på de ulike nettstedene. Dette gjør at man sparer miljøet for 1 kg CO2 per GB data man bruker. Og vi er stolt over at vi kan tilby slike løsninger til de som bruker plattformen vår.

Det aller viktigste er at annonsørene opplever god effekt av pengene man investerer for å treffe sitt publikum. Derfor heier vi på redaktørstyrte medier og vi har bygget en plattform som sikrer at de konkurrerer med andre kanaler om hvor annonsørene skal legge budsjettene sine men at man gjør det selv. Dette må være enkelt.