Never been easier to advertise in Nordic and international newspapers.

Nurofy Marketing Platform er for alle som enkelt ønsker å annonsere på nettaviser uavhengig om du er en stor eller mindre bedrift, men at du kan gjøre det selv og få innsikt øyeblikkelig.

«Jeg har jobbet med annonsering på nettaviser siden 2012, men jeg har aldri opplevd den positive responsen annonsørene får når de ser plattformen.» sier produkteier av plattformen og medeier av Nurofy Karl Espen Iversen.

The reason for the positive response is how easy it actually is to advertise on online newspapers, especially through high quality newspapers. In this way, we ensure that the brand of the advertisers does not end up on websites that you do not want. The advertisers can choose which audience they want to show the ad to, of course only with the best data to ensure quality for the advertisers. 

"We want advertisers to be able to build their own banners/material in the platform, of course with the highest possible quality." says Joachim Tvedt – CEO of Nurofy.

Plattformen bruker i dag teknologi som gjør at du som annonsør aldri mer trenger å tenke på hvor stor en fil er. Det man skal tenke på er å bruke det beste bilde med den høyeste oppløsningen. Teknologien løser resten for å sikre at nettstedene som du skal annonsere i har høy hastighet/performance. Å bygge budskapet sitt er noe som man gjør i plattformen. 

Vi i Nurofy er opptatt av å bruke teknologi som sparer miljøet. «Det er vi!» sier Lars Erik Ørgersen COO og medeier i Nurofy.

The platform utilizes environmentally-friendly technology that reduces data usage when ads are displayed on various websites, resulting in a saving of 1 kg of CO2 per GB of data used. Nurofy takes pride in offering this feature to its users.

Det aller viktigste er at annonsørene opplever god effekt av pengene man investerer for å treffe sitt publikum. Derfor heier vi på redaktørstyrte medier og vi har bygget en plattform som sikrer at de konkurrerer med andre kanaler om hvor annonsørene skal legge budsjettene sine men at man gjør det selv. Dette må være enkelt. 

Bilde, til venstre: Joachim Tvedt CEO, til høyre: Karl Espen Ivrsen CCO.

Get a brief introduction to the platform and then receive login credentials.

PLATTFORM

Always a simple and clear setup to your campaign.

Annonsestruktur (2)

Ad structure - check the results of your campaign in real-time.

Kampanjeresultater (2)

Any questions, or curious about our platform?

Book a demo with us for a walkthrough and any questions you may have.