OM NUROFY

Vi startet i 2015 og har fra begynnelsen av fokusert på forenkling av markedsføring ved hjelp av teknologi. Vårt første automatiserte produkt var for boligannonsering. Per i dag tilbyr vi en bredde med tjenester, basert på vår unike kompetanse. Våre kunder kan benytte seg av hovedproduktet vårt: Nurofy Marketing Platform. NMP samler og tilgjengeliggjør alle norske nettaviser i én plattform, på tvers av mediehusene. Her kan du publisere dine kampanjer på kvalitetssikrede nettsteder, raskere og enklere enn noensinne!

Nurofy er et Bergensbasert selskap med hovedkontor i Media City Bergen. Vi har nå utvidet plattformen til det nordiske markedet.

Aldri før har det vært enklere å annonsere i norske og internasjonale nettaviser

Nurofy Marketing Platform er for alle som enkelt ønsker å annonsere på nettavis uavhengig om du er en stor eller mindre bedrift – du kan gjøre det selv og få innsikt øyeblikkelig.

«Jeg har jobbet med annonsering på nettaviser siden 2012, men jeg har aldri opplevd den positive responsen annonsørene får når de ser plattformen» sier produkteier av plattformen og medeier av Nurofy Karl Espen Iversen.

Grunnen til den positive responsen er hvor enkelt det faktisk er å annonsere på nettaviser, og når man i tillegg har kvalitet ved at man annonserer hos redaktørstyrte medier. Dermed sikrer vi at merkevaren til annonsørene ikke havner på nettsteder man ikke ønsker. Et annet element er at annonsørene kan velge hvilket publikum de ønsker å vise annonsen til, selvfølgelig med den beste dataen for å sikre kvalitet for annonsørene.

«Vi ønsker at annonsørene kan bygge egne bannere/materiell i plattformen, selvfølgelig med høyest mulig kvalitet.» sier Joachim Tvedt – hovedeier av Nurofy.

Plattformen bruker i dag teknologi som gjør at du som annonsør aldri mer trenger å tenke på hvor stor en fil er. Det man skal tenke på er å bruke det beste bildet med den høyeste oppløsningen. Teknologien løser resten for å sikre at nettstedene som du skal annonsere i har høy hastighet/performance. Å bygge budskapet sitt er noe som man gjør i plattformen.

 

Teknologi som sparer miljøet

Teknologien som vi bruker i plattformen, gjør at man bruker mindre datakraft når man skal vise frem budskapet sitt på de ulike nettstedene. Dette gjør at man sparer miljøet for 1 kg CO2 per GB data man bruker. Vi er stolt over at vi kan tilby slike løsninger til de som bruker plattformen vår.

Det aller viktigste er at annonsørene opplever god effekt av pengene man investerer for å treffe sitt publikum. Derfor heier vi på redaktørstyrte medier og vi har bygget en plattform som sikrer at de konkurrerer med andre kanaler om hvor annonsørene skal legge budsjettene sine, men at man gjør det selv. Dette må være enkelt.

1
Bilde fra venstre:
Joachim Tvedt (CEO), Thomas Lie (Techlead / Medeier) og Karl Espen Iversen (CCO).

HER FINNER DU OSS

mcb_nattmindrestr-1

Hovedkontor Bergen
Media City Bergen
Lars Hilles gate 30, 5008 Bergen

mcb_natt_2

Kontor Oslo
Mesh

Tordenskiolds gate 2, 0160 Oslo