Kundene er samstemte: Nurofy er enkelt, tidsbesparende og oversiktlig

– Forenklingen, og tilnærmingen til hvordan vi kan gjøre arbeidet og følge opp selv, har vært viktig for oss hos, sier markedsdirektør Kari Wulf i Baker Brun, en av kundene til Nurofy. Dette viser seg å stemme for flere av kundene til Nurofy. Både Fløyen, Fundament Gruppen og Daikin er også storfornøyde med selskapet og deres plattform.

Nurofy Content Collage 5

En av kundene til Nurofy vi har vært i kontakt med følte til tider at andre aktører gjorde markedsføring komplisert, og at de derfor var interessert i å prøve ut en enklere løsning.

Flere av kundene påpeker at plattformen til Nurofy gjør det enkelt å holde oversikt, lettere å se helheten, og at man kan være mer selvstendig i arbeidet med markedsføring og kampanjer.

– Nurofy sin plattform er i våre øyne unik, og oppfølgingen fra Nurofy likeså, sier markedssjef Anne-Beate Lovborn i Fundament Gruppen AS.

 

Kjapp overbevisning

Alle kundene vi har kontaktet for tilbakemeldinger kunne bekrefte at de raskt ble overbevist om at Nurofy var et godt valg, og at tidligere løsninger både har vært mer kompliserte og med små muligheter for selv å gjøre raske justeringer og endringer på kampanjer.

– Vi er fortsatt i en tidlig fase, men vi ser at vi har fått gode resultater på de kampanjene vi har kjørt på Nurofy-plattformen, sier marketing manager Thomas Krogh i Daikin.

– Vi sa til Nurofy at vi ville prøve dette i tre måneder, og det har vi allerede glemt at vi sa – fordi det har fungert så bra, sier Wulf hos Baker Brun.

Dette er også noe Fundament Gruppen og Fløyen kan si seg enige i.

– En positiv forskjell for oss er at det er mye enklere å ha én aktør å forholde seg til for all annonsering i nettaviser. Det gjør at vi kan lansere kampanjer raskere, og det er enklere å holde en god oversikt, sier Lovborn fra Fundament Gruppen AS.

– Jeg så tidlig et stort potensial med plattformen til Nurofy for Fløyen som bedrift, kan markedskoordinator Ingrid Norheim fra Fløyen legge til.

 

Lett og intuitivt

Når kundene blir bedt om å trekke frem positive sider ved Nurofy, så er det ett ord som går igjen: enkelthet.

– Enkelheten, enkeltheten og enkeltheten er nøkkelen, forteller Anne-Beate Lovborn i Fundament Gruppen engasjert.

– Forenklingen, og den tilnærmingen til hvordan vi kan gjøre arbeidet og følge opp selv, har vært viktig for oss hos, sier Kari Wulf i Baker Brun.

Dette kan også de andre kundene stå inne for.

– Jeg vil spesielt trekke frem enkeltheten, og oppfølgingen som viktige punkter for oss, forteller Thomas Krogh i Daikin.

– Det er lett og intuitivt å forstå, og jeg sparer mye tid på annonseoppsett, justering og tilpassing av størrelse på annonser, understreker Ingrid Norheim fra Fløyen.

 

Hvorfor ikke?

Kundene er med andre ord ikke i tvil om at de vil anbefale Nurofy til andre som ønsker å bli bedre på markedsføring, annonser og kampanjestyring.

– Det er tidsbesparende, det gir god oversikt på analyse og det er et fleksibelt system, sier Krogh i Daikin.

– Det er rett og slett bare til å hoppe ut i det, og prøve! Så vil du også bli overbevist om at annonsering på ulike plattformer er enkelt, slik det har blitt for oss, forteller Kari Wulf fra Baker Brun.

Ingrid Norheim fra Fløyen forteller også at mange andre plattformer gjerne har begrensninger på oppløsning av bilder og video, men hos Nurofy er det ingen begrensning. – Dette sikrer alltid god kvalitet, påpeker hun.

– Annonsering gjøres enklere, og oppfølgingen er veldig god, så hvorfor skulle man ikke velge Nurofy? avslutter Anne-Beate Lovborn fra Fundament Gruppen.

Nysgjerrig på å høre mer om Nurofy sin plattform?

Les mer her.

 

  • Harila
    Les mer om hva markedssjef Joakim sier om plattformen her
  • Baker Brun
    Les mer om hva PU- og markedsdirektør Kari hos sier om plattformen her
  • Daikin
    Les mer om hva markedssjef Thomas i sier om plattformen her
  • Fløyen
    Les mer om hva markedskoordinator Ingrid sier om plattformen her
  • Fundament Gruppen
    Les mer om hva markedssjef Anne-Beate sier om plattformen her