Daikin var blant de første kundene til Nurofy: – Dette er fremtiden

Daikin betegnes som verdens største produsent av varmepumper. For å markedsføre og fremme sine produkter og budskap, har de inngått et samarbeid med teknologiselskapet Nurofy.

– Nurofy gir bedre oversikt, og gir annonsøren stor fleksibilitet til å endre kampanjer etter eget behov, sier Thomas Krogh, Marketing manager i Daikin.

Teknologiselskapet Nurofy gir annonsører og selskaper helt andre muligheter til å jobbe helthetlig i en plattform for alle digitale kanaler, og sørger for at budsjettene brukes til markedsføring.

Daikin sine produkter selges i Norge, og er utviklet i samarbeid med flere nordiske land, for å sikre best mulig ytelse under tøffe nordiske forhold.

Best mulig ytelse er også stikkordet for hvorfor Daikin valgte å bruke Nurofy.

Tidlig fase — gode resultater

– Vi valgte å teste Nurofy, da vi så at dette kunne være et tidsbesparende verktøy. Vi bruker det både til nasjonal og lokal annonsering, forteller Thomas Krogh, Marketing manager i Daikin.

Daikin var blant de første kundene til Nurofy i Oslo, og de startet et samarbeid etter at Nurofy tok kontakt og presenterte sine løsninger.

I dag bruker Daikin plattformen både til merkevarebygging, men også til stillingsannonser.

– Vi er fortsatt i en tidlig fase, men vi ser at vi har fått gode resultater på de kampanjene vi har kjørt på Nurofy-plattformen, sier Krogh.

 

Fleksibelt system

– Jeg vil spesielt trekke frem enkeltheten, og oppfølgingen som viktige punkter for oss, forteller Krogh.

Tilbakemeldingene Nurofy har fått fra Daikin er blant annet at annonsene fungerer godt sammen med sosiale medier.

– Tjenesten har spart oss for mye tid, samt den har gitt oss anledning til å nå ut i flere lokalaviser som tidligere ikke ville vært mulig. Det ville tatt alt for lang tid å kontakte så mange lokalaviser, forklarer markedssjefen.

Krogh og Daikin har sett at Nurofy gir dem gode muligheter til å fremme sitt budskap og sine produkter.

Styring etter eget behov

Hva synes Daikin er de tre beste tingene med Nurofy og tjenestene de tilbyr?

– Det er tidsbesparende, det gir god oversikt på analyse og det er et fleksibelt system, oppsummerer Krogh.

Han mener at denne type plattform er fremtiden for å gjennomføre kostnadseffektive kampanjer, og at flere burde slenge seg på.

– Det er helt klart noe andre bør vurdere, sier Krogh.

– Plattformen gir en mye bedre oversikt over annonsekampanjene og gir annonsøren stor fleksibilitet til å endre, stoppe og starte annonsekampanjer etter eget behov, legger han til avslutningsvis.

 

Les mer om Nurofy her.

Få en kort innføring i plattformen og deretter tilsendt innlogg.

Skjermbilde 2024-05-06 kl. 08.46.40

Alltid enkel og oversiktlig oppsett av din kampanje.

kampanjeresultaater

Annonsestruktur - sjekk resultatene fra kampanjen din i sanntid.

Kampanjeresultater (1)

Spørsmål eller nysgjerrig på plattformen?

Book en demo med oss for en gjennomgang og eventuelle spørsmål.