— Nå kan Fløyen nå ut til alle på en gang

Ingrid Norheim er markedskoordinator i Fløyen. Selskapet har mange jern i ilden med daglig drift av Fløibanen, restaurant og café, arrangementer og aktiviteter. – Vi tilbyr så utrolig mye forskjellig. Med Nurofy sine løsninger så bruker vi mye mindre tid på annonsering i flere nettaviser, og kan raskt nå til nye publikummere på i de nettavisene vi ønsker, sier Norheim.

Fløyen har per i dag samarbeidet med teknologiselskapet Nurofy i noen måneder, og de bruker Nurofys plattform aktivt for å få ut informasjon om sine arrangementer, produkter og aktiviteter for barn og voksne.

– Vi kan tilpasse kampanjene etter behov, for hos oss skjer det noe nytt hele tiden! Da er det supert å ha tilgang på annonsesystemet selv, og på den måten ha bedre kontroll, forteller Norheim.

Ingen begrensning

I dag har Ingrid Norheim jobbet i Fløyen i rundt to år. Under ombyggingen av Fløibanen var hun plassert ut hos GC Rieber Eiendom som markedskoordinator.

Det var her hun ble kjent med Nurofy og deres markedsføringsplattform for første gang.

– Jeg fikk til et møte med Nurofy gjennom GC Rieber, og jeg så et stort potensial for plattformen for Fløyen som bedrift. Vi har veldig mange vi skal nå ut til, både i Bergen og omegn, og her fikk vi et helthetlig system som ga oversikt og mer styring, sier Norheim.

– Det er lett og intuitivt å forstå, og jeg sparer mye tid på annonseoppsett og justering og tilpassing av størrelse på annonser. Mange andre plattformer har gjerne begrensninger på oppløsning av bilder og video, men hos Nurofy er det ingen begrensning, forteller hun til engasjert.

En god pott

Fløyen har merket at det har blitt enklere å nå ut til flere.

– Vi kan nå bruke nettaviser vi ikke har prøvd før, og på den måten kan vi nå nye målgrupper. Målet vårt er at Fløyen skal være for alle, og nå kan vi få ut vårt budskap ut til et stort publikum på kort tid, sier Norheim.

– Dersom jeg ønsker å få ut noe en mandag morgen, så kan jeg styre dette selv. Jeg trenger ikke å være avhengig av andre for å få det til!

Norheim forteller også at hun setter pris på at hun kan endre på datoer og budsjett når hun vil, og at hun kan krysse av på de nettavisene hun vil når Fløyen skal ut med en ny kampanje.

– Det er kun meg som sitter med markedsføringen gjennom Nurofy, og det er da godt å ha mye av kontrollen og kunne være selvstendig. Det er også lett å få svar fra Nurofy dersom jeg har spørsmål. De er veldig på!

Mer markedsføring i vente

Hvis du skulle valgt ut tre ting som utpeker seg med Nurofy, hva kan det være?

– Du sparer tid, du kommer raskt ut i flere kanaler i et enkelt system, og det er flott at det ikke er begrensninger med tanke på bilde- og videomateriale, sier Norheim.

– Nurofy er i stadig utvikling, men det er alltid lett å få tilgang og informasjon om alt jeg trenger.

Norheim forteller at Fløyen sin prøveperiode raskt overbeviste dem, og det har fungert veldig bra for dem til nå.

– Det at du kan nå ut til mange på kort tid er positivt. Vi har blant annet snart oppussing av restauranten vår i et år. Vi får da mye å markedsføre rundt dette, både under arbeidet og når vi er ferdige. Da er Nurofy et godt verktøy, sier hun avslutningsvis.

 

Les mer om Nurofy her.

Få en kort innføring i plattformen og deretter tilsendt innlogg.

PLATTFORM

Alltid enkel og oversiktlig oppsett av din kampanje.

Annonsestruktur (2)

Annonsestruktur - sjekk resultatene fra kampanjen din i sanntid.

Kampanjeresultater (2)

Spørsmål eller nysgjerrig på plattformen?

Book en demo med oss for en gjennomgang og eventuelle spørsmål.